четверг, 13 декабря 2012 г.

1.     პროექტის   სათაური:   წყალი და  სიცოცხლე
2.     პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები დაადგენენ წყლის მნიშვნელობას, გაეცნობიან მის თვისებებს და გამოყენებას
3.     პროექტის ატუალობა : მიუხედავად წყლის  უზარმაზაი მნიშვნელობისა , ყოველდღიურად ხდემა მისი უყაირათოდ ხარჯვა. საჭიროა  მოსწავლეებს შეექმნათ ნათელი სურათი წყლის  სასიცოცხლო  ფუნქციაზე და ისწავლონ ამ  რესურსის გაფრთხილება    
4.     პროექტის მიზანი: მოსაწავლეები პროექტის ფარგლებში გაეცნობიან წყლის გავრცელებას ბუნებაში , სასმელი წყლის რესურსებს, წყლის ფიზიკური და ქიმიური თვისებები, წყლის სასიცოცხლო ფუნქციას , დადგენენ რუსთავის წყლის სასმელად ვარგისიანობას
5.     მონაწილეთა ასაკი: 9-10 კლასის მოსწავლეები
6.     ვადები/ ხანგრძლივობა: 1 თვე 
7.     მოსალოდნელი შედეგები : ბუკლეტები , გაზეთები,  სლაიდ -შოუ, ექსპერიმენტების დაგეგმვა და ჩატარება
8.     პროექტისათვის საჭირო რესურსები“ ინტერნეტი, კომპიუტერი  სახელმძღვანელოები, რეაქტივები  , სინჯარები , კოლბები, ფორმატის ქაღალდი
9.     პროექტის მიმდინარეობა: პროექტში მონაწილე  ბავშვებთან ვატარებ გაცნობითი ხასიათის  საუბარს  ზოგადად წყლის შესახებ და ჯგუფებს ვაძლევ დავალებას
10.    I ჯგუფი :  წყალი დედამიწაზე , მტკნარი წყლის რესურსები
11.      I I ჯგუფი:   წყლის  ფიზიკური თვისებები და უცნაურობანი რომელიც ახასიათებს წყალს
12.      I I I ჯგუფი:  წყლის ქიმიური თისებები
13.     IV  ჯგუფი:  წყლის   სასიცოცხლო მნიშვნელობა
14.    V   ჯგუფი :  ექსკურსია ,, რუსთავ წყალში“
15.  კონფერენცია თემაზე:  ,, წყალი და სიცოცხლე"
16.      საგნებთან კავშირი : ქიმია , ფიზიკა , გეოგრაფია , ბიოლოგია  ისტი
17.     პროექტის ხელმძღვანელი : ქიმიის მასწავლებელი-ლ.ჭაავა
18.   ხელ-ის ელფოსტა: L.CHAAVA26@GMAIL.COM


Комментариев нет:

Отправить комментарий