1. პროექტის სათაური: წყალი და სიცოცხლე
2. პროექტის მთავარი იდეა: მოსწავლეები დაადგენენ წყლის მნიშვნელობას, გაეცნობიან მის თვისებებს და გამოყენებას
3. პროექტის ატუალობა : მიუხედავად წყლის უზარმაზაი მნიშვნელობისა , ყოველდღიურად ხდემა მისი უყაირათოდ ხარჯვა. საჭიროა მოსწავლეებს შეექმნათ ნათელი სურათი წყლის სასიცოცხლო ფუნქციაზე და ისწავლონ ამ რესურსის გაფრთხილება
4. პროექტის მიზანი: მოსაწავლეები პროექტის ფარგლებში გაეცნობიან წყლის გავრცელებას ბუნებაში , სასმელი წყლის რესურსებს, წყლის ფიზიკური და ქიმიური თვისებები, წყლის სასიცოცხლო ფუნქციას , დადგენენ რუსთავის წყლის სასმელად ვარგისიანობას
5. მონაწილეთა ასაკი: 9-10 კლასის მოსწავლეები
6. ვადები/ ხანგრძლივობა: 1 თვე
7. მოსალოდნელი შედეგები : ბუკლეტები , გაზეთები, სლაიდ -შოუ, ექსპერიმენტების დაგეგმვა და ჩატარება
8. პროექტისათვის საჭირო რესურსები“ ინტერნეტი, კომპიუტერი სახელმძღვანელოები, რეაქტივები , სინჯარები , კოლბები, ფორმატის ქაღალდი
9. პროექტის მიმდინარეობა: პროექტში მონაწილე ბავშვებთან ვატარებ გაცნობითი ხასიათის საუბარს ზოგადად წყლის შესახებ და ჯგუფებს ვაძლევ დავალებას
10. I ჯგუფი : წყალი დედამიწაზე , მტკნარი წყლის რესურსები
11. I I ჯგუფი: წყლის ფიზიკური თვისებები და უცნაურობანი რომელიც ახასიათებს წყალს
12. I I I ჯგუფი: წყლის ქიმიური თისებები
13. IV ჯგუფი: წყლის სასიცოცხლო მნიშვნელობა
14. V ჯგუფი : ექსკურსია ,, რუსთავ წყალში“
15. კონფერენცია თემაზე: ,, წყალი და სიცოცხლე"
16. საგნებთან კავშირი : ქიმია , ფიზიკა , გეოგრაფია , ბიოლოგია ისტი
17. პროექტის ხელმძღვანელი : ქიმიის მასწავლებელი-ლ.ჭაავა
Комментариев нет:
Отправить комментарий